Seleccionades les 6 tesis finalistes al premi a la millor Tesi Doctoral

25/01/2017
  • Premio AgroBank

Reunit el Jurat de l'I Premi Càtedra AgroBank a la millor Tesi Doctoral, i tenint en compte els criteris que avaluen l'excel·lència de les tesis presentades a concurs, definits a les bases del Premi, ha decidit que els candidats que passen a la fase final de selecció són, ordenats alfabèticament:

- AYUSO HERNANDO, MIRIAM. Per la tesi: Efecte de la introducció de la genètica duroc i de la restricció de vitamina A en la dieta sobre paràmetres productius, expressió gènica i qualitat de la carn en el porc ibèric. Universitat Complutense de Madrid.

- CERRILLO MORENO, MIRIAM. Per la tesi: Anaerobic digestion and bioelectrochemical systems combination for energy and nitrogen recovery optimisation. Universitat Politècnica de Catalunya.

- CONESA SAURA, Mª ROSARIO. Per la tesi: Millora de la productivitat de l'aigua i qualitat de la collita en raïm de taula cv. “Crimson Seedless”. Universitat Politècnica de Cartagena.

- ESPINA CADENA, LAURA MARÍA. Per la tesi: Avaluació de l'activitat antimicrobiana i de l'impacte sensorial de l'ocupació d'olis essencials en combinació amb tecnologies de conservació d'aliments. Universitat de Saragossa.

- JARA PALACIOS, Mª JOSÉ. Per la tesi: Aprofitament dels constituents biofuncionals de subproductes de vinificació de raïms al Comtat de Huelva. Universitat de Sevilla.

- PENELLA CASAÑ, CONSOLO. Per la tesi: Screening pepper genotypes to obtain tolerant rootstocks to salt and water stress: physiological and agronomical responses of the grafted plants. Universitat Politècnica de València.

Durant el primer trimestre de 2017 es procedirà a l'elecció de la guanyadora i a l'acte de lliurament públic del premi, que tindrà lloc en la Universitat de Lleida.