Oberta la Inscripció per a la VII Jornada de la Càtedra AgroBank

9/09/2022
  • Edifici ICVV

Enguany, la jornada anual de la Càtedra, que portarà per títol “Sostenibilitat econòmica i social del sector vitivinícola”, tindrà lloc en la Sala d'actes de l'Institut de Ciències de la Vinya i del Vi (ICVV), a Logronyo, el pròxim 10 de novembre de 2022.

La jornada pretén donar una visió general sobre la importància econòmica, cultural i de salut del vi amb la intervenció de prestigiosos ponents tant de l'àmbit financer, com a mèdic i enològic.

El programa de la jornada és el següent:

8.45-9.15h. Lliurament de la documentació.

9.15-9.30h. Inauguració jornada. Sra. María José Motilva (ICVV), Sra. Isabel Moreno (Directora Territorial CaixaBank, DT Ebre), Sr. Antonio J. Ramos (Director Càtedra AgroBank).

09.30-10.00h. La importància del sector vitivinícola en l'economia espanyola. Sr. Diego Vizcaíno. Soci Director d'Economia Aplicada en Analistas Financieros Internacionales (AFI).

10.00h-10.30h. Cap a una rendibilitat sostenible per al vi espanyol. Sr. Rafael del Rey. Director General del Observatorio Español del Mercado del Vino (OEMV).

10.30-11.00h. Efectes protectors del consum moderat de vi sobre la salut: evidències científiques enfront de les amenaces. Sr. Ramón Estruch. Hospital Clínic de Barcelona. Assessor Científic de la Fundación para la Investigación del Vino y la Nutrición (FIVIN).

11.00-11.30h. Pausa-cafè.

11.30-12.00h. Sapiens del Vi, últimes recerques sobre el tast. Sr. Ferran Centelles. Responsable de begudes de elBulliFoundation.

12.00-13.00h. Taula rodona amb els ponents. Moderadora: Sra. Marta Rodríguez Sáenz. Subdirectora de Rioja Televisión (RTV).

13.00-13.15h. Clausura. Sr. Sergio Gutiérrez (Director AgroBank), Sr. José Miguel Martínez. (Director ICVV).

13.15h Visita a les instal·lacions del ICVV i degustació del vi del celler institucional.

La jornada, que és gratuïta, però amb places limitades, podrà ser seguida presencialment (fins a completar l'aforament) o de manera telemàtica, però en qualsevol dels dos casos cal inscriure's a la mateixa en el següent enllaç:

L'adreça per a la connexió en línia es facilitarà uns dies abans de l'esdeveniment.