Augmenta la venda de vi a través del mòbil.

18/05/2017
  • Telèfon mòbil

El mòbil s'ha convertit en la via principal triada pels usuaris espanyols per a la compra online de vi, després de créixer un 20 % en 2016, i supera per primera vegada a l'ordinador, segons un informe de la plataforma espanyola Uvinum.

Uvinum, que ven vi, cerveses, destil·lats i productes gourmet, comercialitza més de 80.000 referències en 14 països. El passat any va comptabilitzar un total de 773.461 ampolles venudes i va registrar un increment del 50 % en el volum de comandes a Espanya, el seu principal mercat.

Confeccionat sobre la base dels registres dels seus usuaris espanyols, un informe de Uvinum situa a Madrid com la primera ciutat compradora i a Rioja com la Denominació d'Origen preferida.

De les conclusions de l'informe es desprèn que “la dada més significativa és l'evolució de la venda a través de dispositius mòbils, gràcies a les Apps en iOs i Android i la versió mobile de la web, l'audiència de la qual ha pujat gairebé un 20 %”, superant per primera vegada a l'ordinador.

La companyia ha detectat que els compradors a través de Apps són molt més afins a la marca i la seva cistella mitjana doblega la del total (95 euros), amb un percentatge de conversió (finalitzar en compra) quatre vegades superior al de la resta d'usuaris.

Segons les seves dades, Uvinum té ja més de 10 milions de visites registrades en la seva plataforma, compta amb 300.000 usuaris espanyols al mes, entre 35 i 65 anys d'edat, localitzats en ciutats de més de 200.000 habitants.

D'ells, més del 90 % compra vi espanyol i ho fa principalment de dimarts a dijous durant les hores del menjar, des de les 19:00 fins a les 23 hores, i els diumenges a la tarda, especialment llavors aquells interessats per adquirir les referències descobertes durant el cap de setmana.

Font: EFEAGRO.

Arxiu

2019
2018
2017
2016