Pere Estupinyà en les Trobades de Ciència de la Càtedra AgroBank a Càceres.

11/11/2021
  • Foto acte Cáceres

Avui, 11 de novembre, en la Facultat de Veterinària de la Universitat d'Extremadura (UNEX), a Càceres, ha tingut lloc les “Trobades de Ciència” de la Càtedra AgroBank, que han comptat en aquesta ocasió amb la participació del divulgador científic Pere Estupinyà, qui ha impartit la conferència: “Quan parlem d'alimentació, què és el més important?”.

La inauguració de l'esdeveniment ha estat a càrrec del Vicerector de Recerca i Transferència de la UNEX, Pedro M. Fernández, amb la participació de César Corcho, Director Comercial de CaixaBank a Extremadura, i d'Antonio J. Ramos, Director de la Càtedra AgroBank.

La conferència s'ha pogut seguir tant de manera presencial com virtual a través d'una plataforma telemàtica, havent comptat amb 35 assistents presencials i 53 virtuals.

Durant la conferència, Pere Estupinyà ha anat abordant els principals reptes als quals s'ha d'enfrontar l'alimentació del segle XXI, amb un enfocament pluridisciplinari, interessant-se, entre altres, en aspectes tan variats com el exposoma, la nutrigenómica, l'estudi del microbioma, la teoria del nudge i la choice architecture, i el paper que l'educació i la divulgació científica té en la formació dels futurs consumidors.

L'esdeveniment ha estat clausurat pel Degà de la Facultat de Veterinària de la UNEX, Enrique Pérez.

Aquesta Trobada de Ciència es repetirà el pròxim 25 de novembre en la Universitat Politècnica de València. Inscripcions en: