Obert el termini per presentar candidatures al III Premi al millor Treball Final de Màster - La ciència a Femení

3/10/2022

La Càtedra AgroBank, sensible als Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) enunciats per l'ONU el 2015, i concretament a l'ODS núm. 5 que advoca per assolir la igualtat entre els gèneres i l'apoderament de les dones, i tenint en compte el fet de que la incorporació de les dones a les anomenades STEM (Ciència, Tecnologia, Enginyeria i Matemàtiques) està encara lluny de la igualtat al nostre país, convoca la tercera edició del Premi al millor Treball Final de Màster (TFM) realitzat per una alumna que hi hagi obtingut el títol de màster oficial en una universitat espanyola durant el curs acadèmic 2020-2021, mitjançant la realització d'un TFM en alguna temàtica relacionada amb la Qualitat o la Innovació al sector agrari o alimentari.

La presentació de candidatures es realitzarà exclusivament per correu electrònic (catedragrobank@udl.cat), enviant la documentació següent:

• Imprès de sol·licitud que inclou una declaració jurada de l'autora garantint que el TFM no ha estat premiat en altres concursos, i que no optarà a altres premis fins a la decisió d'aquest.

• Resum del TFM, en castellà, amb un màxim de 1000 paraules.

• Tots els impresos necessaris estan disponibles a: http://www.catedragrobank.udl.cat

El termini de presentació de candidatures s'inicia el 3 d'octubre del 2022 i finalitza el 15 de novembre del 2022 a les 14:00 h.