La Càtedra AgroBank patrocina una Jornada sobre StartUps alimentàries

• Jornada UPV
  • Inaugiración Jornada
  • Mesa redonda

La Càtedra AgroBank va patrocinar el passat dia 28 de novembre el Food StartUp Day celebrat a la Universitat Politècnica de València en el marc de el 60 aniversari de la seva Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Agronòmica i de el Medi Natural (ETSEAMN). En aquesta jornada es va impartir la conferència "Com construir la teva startup d'alimentació de forma segura", a càrrec de Mila Valcárcel (fundadora EATABLE AVENTURES) i una taula rodona que, sota el títol "Cap a un ecosistema d'innovació i emprenedoria alimentari", va servir per a la presentació de l'Títol Propi de la UPV en Creativitat, Disseny i Innovació Alimentària (Purificación García, directora), del Fons Tech Transfer Agrifood (Pere d'Àlaba, Sènior Fund Manager) i de l'Urban Forest Innovation Lab. (Pablo Macías Bou, CEO Khora Urban Thinkers), sota la moderació de Gabriel García-Martínez, Sotsdirector Relacions amb Empreses, Ocupació i Emprenedoria (ETSEAMN-UPV). En els actes d'obertura i cloenda van intervenir Alberto San Bautista (Director ETSEAMN-UPV), Antonio J. Ramos (Director Càtedra AgroBank), Gabriela Clemente Polo (Subdirectora ETSEAMN) i Maria Martí Santapau (Directora Territorial AgroBank Comunitat Valenciana).