Obert el termini per al Premi AgroBank a la millor Tesi Doctoral 2016 fins a l'1 de desembre

01/12/2016 - 14:00

La Càtedra AgroBank “Qualitat i Innovació en el sector Agroalimentari” té entre un dels seus objectius fonamentals el reconeixement de la recerca de qualitat que s'està desenvolupant al nostre país en l'àmbit agroalimentari, així com la disseminació dels resultats de la recerca i la transferència del coneixement.

Per això, la Càtedra AgroBank convoca la primera edició del premi a la millor Tesi Doctoral realitzada per doctors que hagin obtingut el seu títol en una universitat espanyola durant els anys 2015 i 2016, mitjançant la realització d'una tesi doctoral en alguna temàtica relacionada amb la Qualitat i Innovació en el sector agrari o alimentari.

Podran optar al premi tots aquells doctors, de qualsevol nacionalitat, que hagin defensat la seva tesi doctoral en qualsevol de les universitats espanyoles entre l'1 de gener de 2015 i el 31 d'octubre de 2016, havent obtingut en la seva defensa la màxima qualificació.

El termini de presentació de sol·licituds s'inicia l'1 d'octubre de 2016 i finalitza l'1 de desembre de 2016.

01/12/16