VII Jornada de la Càtedra AgroBank 2022

10/11/2022 - 09:00

Enguany, la jornada anual de la Càtedra, que portarà per títol “Sostenibilitat econòmica i social del sector vitivinícola”, tindrà lloc en la Sala d'actes de l'Institut de Ciències de la Vinya i del Vi (ICVV), a Logronyo, el pròxim 10 de novembre de 2022.

La jornada pretén donar una visió general sobre la importància econòmica, cultural i de salut del vi amb la intervenció de prestigiosos ponents tant de l'àmbit financer, com a mèdic i enològic.

El programa de la jornada és el següent:

8.45-9.15h. Lliurament de la documentació.

9.15-9.30h. Inauguració jornada. Sra. María José Motilva (ICVV), Sra. Isabel Moreno (Directora Territorial CaixaBank, DT Ebre), Sr. Antonio J. Ramos (Director Càtedra AgroBank).

09.30-10.00h. La importància del sector vitivinícola en l'economia espanyola. Sra. Verónica López. Analistas Financieros Internacionales (AFI).

10.00h-10.30h. Cap a una rendibilitat sostenible per al vi espanyol. Sr. Rafael del Rey. Director General del Observatorio Español del Mercado del Vino (OEMV).

10.30-11.00h. Efectes protectors del consum moderat de vi sobre la salut: evidències científiques enfront de les amenaces. Sr.  José Masip. President del Comitè Científic de la Fundación para la Investigación del Vino y la Nutrición (FIVIN).

11.00-11.30h. Pausa-cafè.

11.30-12.00h. Sapiens del Vi, últimes recerques sobre el tast. Sr. Ferran Centelles. Responsable de begudes de elBulliFoundation.

12.00-13.00h. Taula rodona amb els ponents. Moderadora: Sra. Marta Rodríguez Sáenz. Subdirectora de Rioja Televisión (RTV).

13.00-13.15h. Clausura. Sr. Sergio Gutiérrez (Director AgroBank), Sr. José Miguel Martínez. (Director ICVV).

13.15h Visita a les instal·lacions del ICVV i degustació del vi del celler institucional.

Les presentacions de les xerrades ja estan disponibles en la secció "Documentació" de la web de la Càtedra AgroBank:

10/11/22

01 Inauguració VII Jornada Càtedra AgroBank
Dª. Verónica López. Analistas Financieros Internacionales. La importància del sector vitivinícola en l'economia espanyola.
D. Rafael del Rey. Observatorio Español del Mercado del Vino. Cap a una rendibilitat sostenible per al vi espanyol.
D. José Masip. FIVIN.Efectes protectors del consum moderat de vi sobre la salut: evidències científiques enfront de les amenaces
D. FerranCentelles. elBulliFoundation. Sapiens del Vi, últimes recerques sobre el tast.
Taula Rodona. VII Jornada Càtedra AgroBank. Moderada per Dª Marta Rodríguez (Rioja Televisión).
Clausura VII Jornada Càtedra AgroBank.