VI Jornada Càtedra AgroBank - Conferència de la Dra. Marián García ("Boticaria García")

27/10/2021 - 11:00

Aquest any la jornada anual de la Càtedra tindrà lloc a Lleida el 27 d'octubre. En aquesta jornada tindrà lloc la conferència "A la recerca de l'alimentació saludable: ¿Jeroglífics o etiquetes? Claus per desxifrar els misteris de l'etiquetatge dels aliments" impartida per la Dra. Marián García, més coneguda pel seu nom en les xarxes socials com " Boticària García ".

Marián García és doctora en Farmàcia, graduada en Nutrició Humana i Dietètica, i graduada en Òptica i Optometria. Després de 13 anys d'experiència treballant en oficina de farmàcia i 5 com a docent a la Universitat Isabel I, actualment es dedica professionalment a la divulgació científica en mitjans de comunicació i xarxes socials, comptant amb més de 400.000 seguidors a Instagram. És col·laboradora habitual en televisió en els programes "Zapeando" i "La Sexta noche" (La Sexta), La hora de la 1 (TVE) i Órbita Laika (La 2); en ràdio, en De Pe a Pa (RNE) i a Radio Marca, així com al diari El Mundo. El seu llibre "El pernil de York no existeix" (2019), acumula nou edicions a Espanya. La seva trajectòria ha estat reconeguda amb el Premi Estratègia NAOS, que atorguen el Ministeri de Consum i l'Agència Espanyola de Seguretat Alimentària i Nutrició (AESAN). En 2021, la revista Forbes l'ha inclòs a la llista dels cent espanyols més creatius.

El programa de la jornada és el següent:

11.00h. Inauguració de la Jornada. Sr. Sergio Gutiérrez, Director Corporatiu de AgroBank i Antonio J. Ramos, director de la Càtedra AgroBank.

11.30h. Conferència: "A la recerca de l'alimentació saludable: ¿Jeroglífics o etiquetes? Claus per desxifrar els misteris de l'etiquetatge dels aliments". Sra. Marián García (Boticària García).

12.30 Lliurament del V Premi a la Millor Tesi Doctoral de la Càtedra Agrobank.

12.45. Cloenda de la Jornada. Sra. Olga Martín, Vicerectora de Recerca i Transferència de la Universitat de Lleida.

La jornada, que és gratuïta, tindrà lloc a l'auditori CCCT de Campus Cappont de la UdL, i podrà ser seguida presencial (fins a completar l'aforament, que és de 100 places) o virtualment, però en qualsevol dels dos casos cal inscriure a la mateixa en el següent enllaç:

El link per a la connexió virtual a la jornada és el següent:

27/10/21

VI Jornada Càtedra AgroBank. Inauguració i clausura.