Trobades de Ciència en la Universitat Politècnica de València

25/11/2021 - 12:30

La Universitat Politècnica de València acull les “Trobades de ciència” de la Càtedra AgroBank

El periodista científic Pere Estupinyà participarà en aquesta jornada, que se celebrarà el 25 de novembre en la ETSI Agronòmica i del Medi natural de la Universitat Politècnica de València. La inscripció és gratuïta i oberta al públic general, estant especialment dirigida a estudiants i investigadors de les àrees d'agroalimentació i tecnologia dels aliments.

La Sala d'actes Eduardo Primo Yúfera, situat en l'Edifici 3P del Campus de Vera, acollirà aquesta trobada de divulgació científica i de presentació de la Càtedra en modalitat presencial o virtual.

El programa és el següent:

12.30h. Inauguració de la Jornada. Carlos Seara, Director de AgroBank; Antonio J. Ramos, director de la Càtedra AgroBank; i María Vargas, Cap d'Estudis de la ETSI Agronòmica i del Medi natural, Universitat Politècnica de València.

12.45h. Conferència: "Quan parlem d'alimentació, què és el més important?". Pere Estupinyà. El Caçador de Cervells - TVE2.

13.45h. Torn obert de preguntes.

14.00h. Clausura. Alberto San Bautista. Director ETSI Agronòmica i del Medi Natural, Universitat Politècnica de València.

Pere Estupinyà és bioquímic, escriptor i divulgador científic. Actualment presenta i dirigeix "El Caçador de Cervells" en RTVE, col·labora els diumenges en “A Viure” de la Cadena Ser, col·labora en diversos mitjans de comunicació i ha escrit 5 llibres de divulgació entre ells "El Lladre de Cervells", "La Ciència del Sexe" o "A Viure la Ciència". Va viure 8 anys als EUA on va ser Knight Science Journalism Fellow del MIT, va treballar en els Instituts Nacionals de Salut dels EUA (NIH) i va ser consultor d'organismes internacionals com l'OEA o el BID. Té un Màster de "Nutrició i Metabolisme" per la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona. Ha escrit per a mitjans com El País, National Geographic o Scientific American, i ha rebut diversos premis de comunicació científica.

El formulari d'inscripció està disponible en aquest enllaç: https://www.eventbrite.es/e/entradas-conferencia-cuando-hablamos-de-alimentacion-que-es-lo-mas-importante-194991012367

25/11/21

Inauguració Jornada
Conferència: "Quan parlem d'alimentació, què és el més important?" Pere Estupinyà.