Food Startup Day patrocinat per la Càtedra AgroBank

28/11/2019 - 12:30
El proper 28 de novembre tindrà lloc el "Food Startup Day" a la Universitat Politècnica de València, patrocinat per la Càtedra AgroBank.

En aquest acte es farà la conferència "Com construir el teu startup d'alimentació de forma segura", a càrrec de Mila Valcárcel (fundadora EATABLE AVENTURES) i una taula rodona que, sota el títol "Cap a un ecosistema d'innovació i emprenedoria alimentària", servirà per a la presentació de l'Títol Propi de la UPV en Creativitat, Disseny i Innovació Alimentària (Purificación García, directora), de Fons Tech Transfer Agrifood (Pere d'Àlaba, Sènior Fund Manager) i de l'Urban Forest Innovation Lab. (Inés López-Dóriga, Coordinadora del Projecte), sota la moderació del Sr. Gabriel García-Martínez, Sotsdirector Relacions amb Empreses, Ocupació i Emprenedoria (ETSEAMN-UPV). En els actes d'obertura i cloenda intervindran Alberto San Bautista (Director ETSEAMN-UPV), Antonio J. Ramos (Director Càtedra AgroBank), José Millet Roig (Vicerector Ocupació i Emprenedoria UPV) i Maria Martí Santapau (Directora Territorial AgroBank Comunitat Valenciana).

L'entrada és gratuïta, però l'aforament és limitat. Després de la jornada s'inaugurarà la remodelació de laboratori de nutrició de l'Escola que s'habilitarà com un nou Espai d'Emprenedoria on es compartirà un vi d'honor.

28/11/19